Sunday, December 16, 2012

My Heart !


Ahaiii~~, sapa tuhh ??
nama dya Ainur Aida Binti Anuar...
dya laa 'Princess' aku..
a.k.a bakal isteri...hehe...kalau ada jodohlaa...
tapi aku selalu doa bg ada jodoh dgan dya...
korang pown doakan2 lahh ye..



ahaa, our story start this year laa...2012 !
aku kenal dya dari form 1 lagi...tapi taon lpas baru dya kenal aku...form 3 !
tu pown knal besa2 jaa...
sedeyh gilerr.......
aku kenal dya sbab ada sowg kawan aku neyh yg asyik dowk sbut sal dya waktu mula2 msok skolah time form 1 dlu...nama dya Rahman...
dya kata ada awek comey dkat kelas 'Jati'...
aku pown gy laa tgok...comey gakk...hui2...tp wku tu taklaa bkenan lg sbab dkatakan budak ney byk skandal...aku pown bkn jeneh yg reti nak ngorat pompuan(fakta oke)...
oleh itu, stakat knal nama dgan muka ja lahh...
'Adi'...tu lahh nama first yg aku taw sal dya...namanya camtu sbab owg kata dya neyh ganas cket...prangai cam laki...ala2 tomboy laa~~...cehh...kemaihh...haha :D
tgok tu, ganas ke ? wat2 ganas jaa...haha,,jgan mrah ek :p

lepas tu...aku tak dgar dahh owg pggil dya 'Adi'...suma dah pggil dya 'Aida'...^^
haaa...barulaa sedap cket nama...haiyyy

kemudiannya...wktu form 2...wktu mmg dya ta knal aku lglaa...dya cuma knal nama aku jaa...
sbab da sowg kwan dya neyh minat kat aku...kawan dya tu dowk sbut2 laa sal aku kat dya...so sbab tu laa dya knal nama aku jaa...huhh



after that...naeklahh kami ke form 3...
haa...taon ney laa yg aku jatuh hati kepadanya...haha, mengayat cket...hehe
pada tahun ini(maaf bahasa campur XD)...dya tgah ada skandal dgan kwan baek aku sndri !!(tapi mereka tak smpat kapel pown, ingat tu !)
citanya begini...aku mnjadi org tgah merekalahh...
dalam aku mnjadi org tgah tu...secara tdak lgsung aku tlah jtuh cinta kepadanya...kerana pda suatu hari...aku melihat dya di koridor form 3...snyumannyaa bgitu manis shingga mnawan hatiku...aku amat mnyukai snyumannya...matanya juga cantik shingga trmenung aku mlihatnya...
mmglaa nmpak aku cam maen2...tp cries aa neyhh...dya jd sndri kowt...cries aku tak buat2(walaupown dlam masa tu aku pown tgah da skandal dgan owg len, huhu)...
kalo tak caya tnya aku...hehe
aku rasa aku dah start suka gila kat dya ney bila aku asyik tringat dya...dlam pala otak aku ney ada dya jaa...aku pown slalu brasa jeles bila dya dgan kwan bek aku tu jmpa...aku kn slalu tman mereka brjumpa(p/s: brjumpa taw, bkan dating, sbab meka bukan kapel, hehe)...aku pown slalu jeles bila mlihat mereka slalu brutusan surat...dahlaa kdg2 tu trbaca cket...lglaa membara jeles aku neyh...huhh

   
  
pastu mulaa aa prasaan rindu neyh datang...haha...sbab tu aku slalu ikowt kwan bek aku tu jmpa dya...nak lpas rindu laa~~(tp rindu dlam jeles aa, huhu)
pnah skali dya tclap p miscol aku...wktu aku tgok miscol tu dr dya...mmg kembang lahh...syok gila lahh...
aku pown tnyalaa dya sal miscol...dya cuma replay "sory trtkan, kbye"...tu jaa T__T
dya cuma tercol numbe aku jaa...so aku cuma syok sndri je lahh...betapa kcewanya aku..............

camne pown...aku ttap brsabar :)



selepas itu...kami pown naek lakk ke form 4...taon 2012...
taon ney lahh brmulanyaa relation kami...hehe...
starting dya camneyh...da sowg kwan aku neyh swoh aku text kt Aida swoh kem salam kat sowg budak freshie neyhh...kwan aku ney nak swoh Aida mngejas laa...kra aku dgan Aida jd owg tgah aa neyh...huhu
dan secara tdak lgsung brmula lahh episod aku mcj dgan Aida^^
mula2 kami mcj bes2 jaa...slalunya smpaikan psanan kwan aku tu lahh...
pastu kami mula lahh mcj bnda2 besa...gurau mcm2...share mcm2...suma masalah kami share...even yg private...lpas tu mula aa rsa nak col...tiap2 mlm msty kami col ahh...tiap2 ary aku topup...pabeh suma kat dya...
tp kdg2 sedeyh gak...kalo nak col msty kna tggu turn...dya kan byk admire...byk owg contact dya...tp na wat cena...sabar je lahhh walau perit...huhu
pastu kami pown jd kwan baek...pagi ptg siang mlam kmi asyik mcj je...lpas mcj col...tu jelaa yg kami wt 24 jam...
smpailaa satu mlam ney...kmi smbg sal kwan baek...pastu dya kata "kita kwan baek smpai bila2 kan, hang takkan tggal aku kan?"...pastu tba2 aku mnjwap "tapi, ermm"...lma gak 'tapi' aku tu...smpai dya brulang kali asyik brtnya "tpi apa wadi ?"....
aku pown mnjawab "i'm falling 4 u"....tp dya tak pham...haha...broken english kan aku ney..
lpas tu aku pown mnerangkan padanya bahawa aku suka dya...
tp pastu aku sedeyh sgat...sbab sya gtaw...ada dua owg lg yg tgah tggu dya...dya pown swoh aku tggu jwpan dya mcam diowg tuhh...dya kta nak bg jwpan tme bufday aku...
aku pown tggula dgan pnuh harapan...
tp kdg2 aku terpkir gakk...dua owg tu dtg sblom aku...takkan dya nak plih aku kowt...nak wt cena...tggu gak aa...huhu
tp masa 15/3/12...sblom bufday aku...dya kta nak kuar kgar...
cangak lagi !....aku pown kata aa na ikowt dya kuar...kra date aa ney...hehe
bst giler kowt...tak pnah lg laa aku kuar dat dgan pompuan...kra first time aa neyh...
aku smpai tketar-ketar(hehe, malu laa derr)...
huhu...mcm2 kami wat...mkan skli laa...mcm2...tmbah lak aritu bufday adik dya...
kami cri hdiah kat adik dya skli aa..huhu
mlam tu aku col dya...ta saba nak tggu kul 12 tgah mlam...bufday aku laa tuhh..hehe
tmasok gakk jwapan dya...huhu
ada gak rsa getar sbab tkowt dgan jwpan dya tuhh...huhu

then...16 March 2012 pown tiba...ney laa tarikh yg aku trtggu-tggu...jam pown mnunjukkan 12 tgah malam...
aku pown tnyalaa...apa kputusan dya...then dya kta tgok mcj...
aku pown bkak laa mcj...
dgan bdebarnya aku tgok...aku terlihat "Amirul Iswadi b. Azhar..i accept u^^"...
aku pown tggu pa lg...lompat aa...syiok gila kowt...
aku btol2 ta sgka dya nak tima aku...huhu

#tu lahh pmulaan kisah cinta kami...pa yg jd lpas tu ? ty laa aku cita spnjang kami kapel...huhu
tggu taw  :)


doakan kami yaa ^^


2 comments: